01rebirth karnın tok gitmen yeterli, çikolata yemene gerek yok. Yanına al çikolatanı bence, eğer hareket etmesine gerek duyarsanız orada yersiniz. Mesela benim bebiş aşırı hareketliydi, doktor iyi ki bi de çikolata yememişsin ölçüm alamaz seni geri göndermek zorunda kalırdım dedi. Çikolata yememiş halimde bile 30 dk kadar sürdü ense ve burun ölçümü. Detaylıya girdiğimde perinatolog da tok olman yeterli çikolata yeme demiişti