Ben Cumartesi günü tansiyon sebebi ile 36+5 de doğum yaptım canlar. Sezaryen oldum. Miniğim 2300 kg doğdu. Sağlıklı çok şükür küveze alınmadı. Şimdi evimizdeyiz:) o kadar güzel kokuyor ki… bekleyen tüm anneler zamanında sağlıcakla alırlar kucağına 🙏🏻 ben artık happy kidse geçiyorum sağlıcakla kalınnnn ❤️❤️