Seymaben Kızlar nasılsınız nasıl geçiyor benim bugün biraz sıkıntılıydi stres yaptım üzüldüm biraz elimde olmayan nedenlerden kaynaklı bebiş kim bilir nasıl etkilendi 20 hafta olmama 2 gün falan kaldı ama ben hala hissetmiyorum bebisimi bugün çok ihtiyacım vardı ona ama olsun🥺🌺 bebisler ne durumda sizin inşallah bı sorununuz yoktur 🥰
CanselUrgnc Seymaben 21 haftaligiz bizde ara ara hareket ediyordu hatta 2 gün tık yoktu bugün iyi coştu 🤭
Esrayel 16 haftalık oldum böyle arada çok azda olsa bir teprenme hissediyorum çok güzel bir duygu sende hisedersin
Seymaben Esrayel Evet öyleymiş özellikle ilk gebelikde 22 ye kadar falan hissedemeyenler varmış 🌺 eminim çok güzel bir duygudur
Semanurelkun Ben gün içinde hareket halindeyken hissetmiyorum, yemeği yiyip biraz uzun oturuyorum yarım saat sonra en az bir tekme yiyorum 😅 20. Haftamdayım son 1 haftadır het hissediyorum sende hissedersin inşaallah erken geç değişiyor herkeste