Kızlar epidural normal doğum yaptım, üstünden 11 ay geçti nerdeyse, bu bir aydır omuriliğime sanki bir darbe yemişim gibi ağrım var, omurilik kısmına dokunsam bile komple sırtım ağrıyor, tedirgin olmaya başladım, bu durumu yaşayan var mı? Doktora gitmeli miyim?