imeryem65 Kızlar 10 haftalık gebeyim vajinamda çok ağrı oluyor ara ara sizde yasiyirmusjnuz bıçak saplanmasi gibi kramp gibi
Ozlemmpapatyaa imeryem65 canım 22 haftalıgım benimde 2 gündür vajinama bıcak saplanır gibi oluyor 🥺 nedenini bilmiyorum 😟
imeryem65 Ozlemmpapatyaa 12 ile 20 .haftalar da kas gerilmesi ağrı veriyormus onu duydumda benim için erken degilmi
Ozlemmpapatyaa imeryem65 benim ilk zamanlar kasıklarım cok agrıyordu doktoruma sordugum da normal demişti canım