Deryaerbil Dudaklarımda aşırı kuruluk , kırmızılık ve soyulma var sizlerde oluyor mu iki aydır kan tahlili yaptırmadım b12 eksikliğinden olabilir mi çiçeklerim ????
iki_prenses_annesi Deryaerbil o kuruluk catlama fazlasıyla bende de var ama soramadım da doktora . Aşırı derecede su da içiyorum 🤔
denizmom11 Deryaerbil 19 günüm kaldı evet benimde dudaklarım kuruyor çatladı hatta bugün kanadı😳😳😳😳😳😳