Hanımlar daha önce kkk aşısı yani 4 yaş aşısı yaptıran varmı ne gibi yan etkileri gördü çocuğunuz?
Pazartesi yaptırdım o günden beri çocuğum ateş kusma ve hiç geçmeyen şiddetli karın ağrısı var sürekli ağlıyor hiç uymuyor 🤷🏻♀️ Neyapacağımı şaşırdım tecrübesi olan varmı acaba ?