Bende uzun zamandır bununla uğraşıyorum ve birtek bana oluyor sanıyordum ne kadar çok yaygınlaşmış aslında. Bu durumlar da ben hemen kendimi okuyorum 100 nas 100 Felak suresi okuyorum 1 bardak suya biraz da sirke koyuyorum biraz içiyorum enseme başıma bağrıma sürüyorum o sudan sonra tekrar içiyorum hocam öğretmişti çok rahatlatıyor bide banyo yapıyorum üstüme 1lt tuzlu su veya sirke döküp öyle çıkıyorum o da rahatlatıyor size de şifa olur inşallah 🙏