Nurhck Kırıkkalede olup Tip fakültesinde doğum yapan ve memnun kalan varmi. Yuksek ihtisas mi Tip mi sizce.
Nurhck MevaBera nedeeen😔 kafam Allak bullak oldu ya. Ihtisasta gidiyorum 2 haftadır oraya gidiyorum . Kafam çok karışık. Doğuma nereye gidiyim
MevaBera Nurhck yüksek ihtisas daha iyi ben orda 3 sene önce erken Doğum yaptım bildiğin kabustu resmen asistan ve ebelerin elindesin ve kesinlikle onların yüzünden erken Doğum oldu !!!!! Nefret ediyorum ordan
Nurhck MevaBera o zaman Berk beye devam ediyim ben ihtisasa. Protein kaçağı var diye göndermişti beni oraya . Tekrar ona donuyum en iyisi