Aynı şeyleri bende yaşadım kahverengi akıntı daha önce olan kanamanın üzerinden zaman geçmiş demek oluyor. Ben doktorumu aradığımda mutlaka gel demişti hamilelikte her akıntı önemli. Mutlaka gidin. Mesela benim o şekilde olmasının sebebi bebeğin eşinin aşağı yönelimli olmasıydı ilaç verdi fitil verdi iğne verdi. Çok şükür geçti o günler ama siz telaş yapmadan önleminizi alın gerisi rabbime kalmış.