2-prensesannesiii 32 haftaligim bebeğim 2 hafta kadar önde sürekli kasılma oluyor karnimda ve ağrıyla geliyor doktora gitmeli miyim ?
Gul3346 2-prensesannesiii bende aynı durumdayım post acacaktim. 33deyim ara ara sancılar girip kivrandiriyo sonra geçiyor çok endişelendim. Benimki gününde gidiyo
Ozlem2904 2-prensesannesiii pazartesi randevum vardi 33 haftaligim hafif adet sanciisi kasikta batma bel agrisi tarzi agrilarim oluyodu.kasilmadan kastinizi tam bilmiyorum ama dr um 32den sonra yalanci sancilar yoklar ozellikle aksamlari yorgun olursan daha sik yoklar dedi
Fatmanurr94 2-prensesannesiii inannn bana sanki beni anlatin, bende 32ci haftadayim ve yalanci sancilarim gelince sanki dünya duruyor😏
[silindi] 2-prensesannesiii bende adet sancısı gibi hissediyorum kasıklarımda belim de ağrıyo. Kasılma dediğiniz karnınızın içinde bebeğin settleşmesi ise o da oluyor. Normal herlde bu haftalarda herkeste oluyor
2-prensesannesiii Gul3346 Sanci gibi değil benim işte karnım sertleşiyor belden başlıyor kasıklarıma kadar sürekli gün içinde böyle
2-prensesannesiii Ozlem2904 kasılma derken karnım sertleşiyor belden kasıklarıma kadar. Nefesimi bile kesiyor . Gün içinde çok sık oluyor