GizemSanmaz Sonucum kötü çıkmıştı benim 7 8 doktra gttim hepsi özel son doktorum yani aldrdigim dokturumda dedi aldırmazsan iki hafta içerisinde senin karnında olur yada doğar doğduğu gbi ölr yada sen masada kalırsın demsti bana 😔 snclarimda sdece kistik higroma cikmsti ilk başta genetik uzmanı dediki boyu kısa olucak bide kız çocuklarında görülen biseymis bu hastalık snra bebeği olmaz dediler yani çocuğumun cociugu olmucakti snra ultrosanda görmeden bana bunları dedi sonuca göre ama benim bebeğimde ödem çok fazlaydı yani en son ciğerlerine kdr gtmsti orda dedi snra aldrman lazım diye hangi doktora gtsem hep aynı şeyi duydum en sonunda aldrmak zrunda kaldim 😔 42 41 gün oldu aldrali Ama Allah dusmanimin başına byle bişey vermesin o hastaneye girip gerkez bebeğiyle çıkarken ben eli boş döndüm bide bnm bebeğimi verdiler bana dgurdugumda gördüm belliydi zaten sorun olduğu