Mihriballim size kötü örnek olmak istemem ama sorunuzu cevaplayım. Hiç bırakamadım ama azaltarak içmeye devam ettim. 9. Ayımdayım bebeğimin gelişimi en baştan beri 1.5 hafta önden gidiyor. Yani gelişimi gayet iyi. Doktorum içtiğimi biliyor, bırak diye hiç ısrarı olmadı ama azalt dedi. Bilemiyorum bünyeden bünyeye fark var mıdır ama umarım sizde de sıkıntı yaratmaz