2 ay önce detaylı ultrason yapılacak diye devlet bana randevu verdi ve bugün gittim
Ultrason odasına girdim doktor girer girmez öncelikle biz burda ayrıntılı yapıyoruz detaylı Yapmıyoruz dedi. Detaylı 30 40 dakika sürer ben 5 dakika temel şeylere bakcam detaylıyı paranız varsa özelde yaptırın dedi.
Ben şok oldum bişey demedim neyse baktı
Detaylı Ultrasonu isteyen doktorun odasına girdim kağıda abartısız 1 2 saniye baktı.
Ve dediki
24 haftalıksın
Bebeğin canlı ve hamilesin temiz sonuç diyip çıkardı beni odadan daha da bir şok oldum
1 ay sonrasına da randevu verdi tabiki gitmicem🙄
Yaşayanlar var mı birde 300 km yoldan gelip girdim detaylı bakacaklar diye