Merhaba canım ben 14+5 teyim nazire hanıma gittim bu zamana kadar ama artık hiçbir şekilde gitmem bana tarama testi sonucunu öyle kötü bir şekilde söyledi ki neye uğradığımı şaşırdım anlamadım bu değer ne demek dediğimde ise kadınlar hiç birşeyi anlamıyor zaten diyerek çok kaba davrandı başka doktorlara sorduğumda test sonucumun gayet iyi olduğunu bebekte çok şükür ki bir sorun olmadığını söylediler nazire hanımın sırf hastanede genetik test yaptırıp para vereyim diye beni Kandırdığını anladım ve o günkü tavrı çok sertti normalde de zaten hemen hızlı hızlı konuşup seni başından gönderen bir doktor ama doğumunu felan bilemem bende biraz araştırıp gitmiştim çok tatlı anlayışlı bir doktor olduğunu söylemişlerdi ama öyle değildi maalesef