kisasaclikiz bio oil ama natural olani digerinin icerigi temiz degil, burts bee ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Ara ara bebek vazelini sürdüğümde oluyor. 38+4 bir minik catlak var dogumdan sonra olur mu bilmiyorum. Ama tuylenme her şekilde oluyor bence surekli bir sekilde yagliyoruz 🙈 doğumdan sonra dokulecek diyorlarrr diyenlerin yalancisiyim 😅