gevezeyazar1 Kızlar doktorum elevit yazmıştı ama kullanamadım kokusundan dolayı bi hap daha önerdi ama devlet ödemiyo dedi biz aldık onu 9m 10 day diye bi vitamin hapı kullanan var mı acaba