Yelek de koyun ben poşetledim bir tane normal takım koydum eldivenli şapkalı altlı üstlü bir de kalın zıbın birde kalın pamuklu yelek koydum 🥰
Diğer kıyafetleri çantada yine de bir kaç tane takım attım kendi hevesimle giydireceğim giysi falan hepimize sağlıklı doğumlar nasip olsun da cicilerimizin içleri dolsun 🙏🥰🥰🥰