RumeysaNur34 Gamzebsky3535 28+4 canım bende 20 de doktor değiştirdim Nalan hanımı buldum onunla devam ederim doğuma kadar dedim fiyatları iyice uçuruyorlar olmazsa tekrar değiştireceğim acıbademe giderim artık ne yapayım hemen hemen aynı fiyat olmuş zaten 🤦♀️
Gamzebsky3535 RumeysaNur34 senin vaktin var hala içine sinen bir yer bulursun umarım hayırlısı olsun sağlıcakla bebişini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 🥰
Elifmm Yektasmom bende nasip olursa orada yapicam eylülde doğum yapmış iki arkadaşım var onlarda çok memnunlar