yamacinannesii uyandırmadan emzirebiliyorsan emzir illa uyandırmak zorunda değilsin 😅 ben çok ağladım emsin diye. Uyandırıp emziremedim hiç bi şekilde tutmadı. Sütüm de az olduğu için sarılık geçirdi, hastaneye yatacaktı neredeyse öyle yüksekti.. topuklarını sıkıyorduk bana mısın demiyordu 😕 mutlaka 2 saati geçirmeden emzirmeye çalışın. Evet çok güzel uyuyorlar ama bu onların iyiliği için ♥️ Bir süre devam edin o şekilde sonra kendisi zaten belli ediyor acıktığını