Svdaylmzz Ay galiba bu ay bu akıntı oluyo çünkü bende de var doktorumdan randevu alabilseydim gitcektim. Ağrı sızı kaşıntı yok beyaz yoğun bi akıntı var demek normal😀
Masalmasal2 Bende akıntı vardı enfeksiyon çıktı ilaç kullandım geçti. Şimdi yine tekrarladı ihmal etmeyin enfeksiyon varsa önemli bebeğin sağlığı için.