Bilenler bilir 40+6 da gelmeyen kızım ve sıfır sancım vardı, dün suni sancı verilmek üzere yatışım yapıldı. Öğlen 12.30 da suni sancı verilirdi abartıkları gibi değil gerçekten damla damla verdiler sancı oldu ama hep 5 kez derin nefes alıp verene kadar geçti akşam 9 da 3 cm açılmayla suni sancıyı kestiler sabah devam edicez dinlen dediler. Bu sefer kendi sancım hafiften vurmaya başladı tüm gece ama oda 6,7 nefeste geçti derin burundan nefes ağızdan verme çok işe yarıyor. Sabah oldu ağrılarım arttı 8 de suni verilecekti kendi sancılarım geldiği için verilmedi 9 da 5 cm açıklık oldu, daha sık sancı girdi 9 nefesle geçti hep saydım☺️ Sonra 12.00 de geçmeyen bir ağrı geldi 8 cm sçıklık ama altta baskı hissediyordum ayağa kalktığımda feln suyum gelmemişti suyun baskısı dedi ebe suyumu patlattı ağrım o an geçti çatalda ağrının gelmesini bekledim doğum başlıyor mu diye bakmak için ve ağrım geldi tüm gücünle ıkın bakıyım geliyor mu dedi ıkındım hiç bozma devam et dedi karnıma bastırdılar bi yandan tüm güç ile ıkınıyorum veee 12.20 de bir prensesin ağlama sesini duydum ve tüm ağrılar sona erdi şimdi hastanedeyim kızım yanımda gece 12.30 da evimize gidicez💕 uzun oldu hakkınızı helal edin sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz♥️