Balim07 geçmiş olsun. Bende 17. Haftamda olmuştum. Hafif geçirdik. Eşimle yatağımızı ayırdık ama aynı salonda kaldık. Salon çok büyüktü. Keza kayınvalidem de vardı. Soframızı ayırdık ama maskeyle gezdik. Bol sarımsak su etli çorbalar ve meyve tükettik. Ben az ve sık yedim süt kefir yoğurt çerez bunları eksik etmedim. Kuru öksürüğüm vardı. Sütü biraz kestiğim olmuştu.Eşimde tat ve koku kaybı oldu gözleri kıpkırmızıydı. Bende kulak ağrısı ve arada burun tıkanıklığı oldu.