Nurbyk0306 Merhabalar karin uzerinde cikan cizginin cinsiyetle alakasi varmi cikmazsa kiz cikarsa erkek olabilme ihtimali var diyorlar dogrumu acaba bilgisi olan varmiii🤭
SelinYakgul Nurbyk0306 canım benim bebeğim erkek bende çıktı çizgi , gel gelelim kuzenimin bebeği kızdı onda da vardı o çizgi 🤭
Elanurgvn61 Nurbyk0306 Ben hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce çıktı ama göbek deliğimin altından başlıyordu hamile olduğumu öğrendim gitti şuan yok 4 aylık hamileyim cinsiyet göstermedi benim sıpa haftaya çarşamba tekrar gidicem
bebegimizibekliyoruz1 Nurbyk0306 karnımın altında çizgi var sadece üstte yok oğlum olucak 35 haftalığım
Nurbyk0306 Elanurgvn61 benim daha 12+3 ama dün dikkatimi cekti cizgi bir anda kiz kardesimin iki kizi var o bende yoktu erkek bebek olunca cikiyomus diye duymustum dedi merak ettim oyuzden bende🤭
Glcntn bebegimizibekliyoruz1 Nurbyk0306 benim kasığımdan göğüs altıma kadar belirgin cizgi erkek ama yengemde hiç ciGi yoktu onunda erkek
Haticeklc1 Nurbyk0306 benim çıkmadı erkek bebeğim onunla bi ilgisi yok bence canım tamamen ten rengiyle alakalı diye düşünüyorum 😊
Nurbyk0306 Haticeklc1 sarisnim ama ten rengimm bembeyazdir netten baktim bende esmerlerde faln daha belirgin olur yaziyor
Laleozkan_09 Nurbyk0306 bende 33 haftalık hamileyim bebeğim de kız. Bende de hiç çizgi yok 😅😅😅 olabilir belki de