Haticeey Benim gibi olanlar hiç açılma yok ama sancım oluyor açılma için neler yaptınız yapıyorsunuz 1 hafta daha bekleyecez olmazsa suni sancıyla doğum yapacam 🥺
Betl Haticeey 39+3 oldum hurma merdiven inip çıkıyorum evde 3 buçuk yaşında kızım var oturamiyorum zaten 3 gündür karnım kasılıyor belimde full ağrı var ama düzenli değil hiç yarın doktora gidicem bakalım
Meryeminannesi1- Haticeey 39+6 bir buçuk parmak açıklıl var dedi doktor ama herhangi bir sancı su vs yok yarın 7 de yatışım yapılacak suni sancıyla başlatıcaz doğumu bebeğin suyu azalmış plasenta yaşlanması var çünkü daha fazla bekleyemiyoruz
Betl Haticeey deme yaa bu kadar ağrıya nst de illa sancı çıkar diyordum aralığı bulucak gelmesi desene 😬😔
Haticeey Meryeminannesi1- Benim bebeğimin suyu iyi canım ama 1 hafta daha olmazsa suni verelim dedi doktorum
Meryeminannesi1- Ben en son bugün Meryem Ana otunu denedim onu içtim sanki biraz sancı yapıyor gibi onu deneyin