kokulutaslar89 Kızlar selam İki tane dişimde çürük vardı hamile kaldım tedavi ettirmeden, erken doğuma sebep olur diyor internetten baktım biraz tedirgin oldum. Sizler hamilelikte diş sağlığınız ile ilgili neler yaşadınız paylaşabilirseniz çok sevinirim
alcang kokulutaslar89 benim üçüncü gebeliğim hala çürüğüm var bi sorun yaratmadı ama ağrı Yaptığı zamanlar kabus gibi oluyor
incimercan kokulutaslar89 offf benim de diş etlerim çok kanıyor, normalde olunca diş taşlarını temizletiyorum ama ilk defa böyle çok kanıyor, hiç bi şey yapmadan ağzıma darbe almış gibi 2-3 yerden kıpkırmızı dişlerimi kan sarıyor:(
06yonca Suan 3 gündür agrı cekıyorum sadece parol içiyorum tuzlu su gargara ama oluyorum sanki az kaldı dayan dıyorjm kendime
zynpada Bu ara herkeste aynı sorun var sanırım, benim de iki üç gündür iki dişim öldürüyor beni. Normalde bir ağrısı yok ama yanlışlıkla o tarafla bir şey yesem veya içtiğim şey değse sızıdan ölüyorum :(
06yonca zynpada son ay da gebe olduğumuz için tüm kanlar diş etlerinde toplanırmış o yüzden aşırı kanama hassasıyet yada agrı çok olurmus dayanın kızlar geçer insallah tuzlu su ile gargara yapın bol bol