Sevo_74 Kahve gibi leke geldi nişan mı değil mi anlamadım ama yalancı doğum belirtisi arasında sancı da yok sizce de yalancı doğum mu doğuma 10 gün kaldı sancı da yok nişan sonrası sancısız olan var mı ?
yamacinannesii Sevo_74 Canım nişan gelidğinde sancı gelmek zorunda değil belki 10 gün sonra doğurursun. Benim sancım başladıktan sonra nişanım gelmişti
Kuzulkurt Sevo_74 nişandır büyük ihtimalle ama sancı yoksa hastaneye gitmen gerekmez canım. hayırlı doğum nasip etsin Rabbim, şimdiden geçmiş olsun 🌸
2-prensesannesiii Sevo_74 Benim nişanım geldiğinde hastaneye gittim kontrol amaçlı 3 cm açılma olmus doğum başlamış demişti doktorum gece de doğum yaptım
Ayse0630 Nişan dan sonra bir belirti yoksa hastaneye gitmene gerek yok ama nişan açık kırmızı pempemsi mukus seklinde diyorlar
kubraa2121 Benim 3gun önce nişanim geldi sancılarım doğum için yeterli değil şu an suyum da gelmedi bekliyorum