Asyaburcin Arkadaşlar şeker yüklemesi yapıldı ve değerlerim yüksek cıktı doktor da dahiliye bölümüne gözükmek gerekiyor dedi böyle birşey yaşayıp dahiliye bölümüne giden var mi ilaç mi veriyor yoksa ne için dahiliyeye git dedi anlamadım ya
Sermec27 Asyaburcin ben 26 haftada seker yüklemesi yaptırdım ve sekerim cıktı 22 de su fazlalığı cıkmıştı 22 de diyete başladım doğuma kadar diyet yapmıştım son 3 4 hafta da insilün kullanmştm her gün ac tok ölçüm yapmıştım sabah öğlen akşam
rgk Asyaburcin Geçmiş olsun öncelikle. şeker çok ciddi bir durum. diyet listesi kişiye ve bebeğe özel. sizin değerleriniz önemli. ilk basta diyet ile düşürmeyi deneyecekler ve muhtemelen de düşecektir. ben 12 13 haftadır diyet yapıyorum😇
Asyaburcin BabyLoveeee bir arkadaşıminda şekeri yüksek çıkmıştı doktor diyet vermiş bende onu kullanmayı düşünüyordum ama başka bir muane falan oluyorsa öyle gideyim dedim hastane bize uzak ve gidip gelmemde biraz zor oluyor kararsiz kaldim
rgk Asyaburcin kesinlkle gitmelisiniz herkesin durumu farklı. test yapılıyor endokrinde ona göre karar veriliyor. değerleriniz çok yüksekse direkt insulin de başlayabilir mesela
rgk Asyaburcin şöyle 50 gramlık test şeker tarama testi. ben 50 yaptırdım 146 cıktı sınır 140. sonra şeker yükleme testine geçtik 100 gramlık. orda tokluk değerlerinin hepsi yüksek cıktı. doktorun yönlendirdiği şekilde hareket edin.
aysenurkp Asyaburcin beni de yönlendirdi Orda 3 aylik bir değere bakılıyor sanırım bir de tokluk şekerime bakıldı.3 aylikta sorun çıkmadı tokluk da 125 çıktı sınır 126ymiş eğer geçseydi insuline başlayalım diyecekmiş ama altta kaldığı için diyetisyene yönlendirdi.1 ay diyet yaptım 117 ye düştü tokluk hala da dikkat ediyorum ama her zaman edemiyorum keşke edebilsem🙏 Geçmiş olsun size de
Asyaburcin aysenurkp kaçıncı ayınızda gittiniz hastaneye acaba öğrenebilir miyimmm 3 aylik bir değer dediniz ya benim zaten sezeryan olucagim için 38 haftalik olunca ınslalah doğum olucak önümde öyle 3 aylikta bir zaman yok aslında
aysenurkp Asyaburcin yok kastettiğim o değildi.benim ailemde şeker öyküsü oldu gi için 20.Haftada şeker yüklemesi yaptırdım. O 3 aylik dediğim de ilk 3 ayı kapsıyor demişti yani ilk 12 haftada var mı yok mu ona baktikgibi vi şey söyledi ama yanlış yönlendirmek istemem 🙏 şimdi 29. haftadayım