Kızlar merhaba 6 aylık hamileyim bugün doktor dünkü verdiğim kan sonuçlarına baktı tsh değeri 3,41 çıktı bana euthyrox 25 mg ilaç verdi her sabah aç karna içeceksin diye bu konuda bilgisi olan var mı yüksek çıkması bebeğe bir sorun teşkil eder mi ? Malum anne olunca insan herşeyden korkuyor bir de değerim sizce yüksek mi çıkmış en son 4 ay önceki verdiğim kanda 2,01 miş şimdi 3,41 çıktı Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi kimisi tiroid beyin gelişimi için önemli falan dedi de .. devlet hastanesine gidiyorum malum doktorlara çok soru soruyoruz bunun için gerekirse özele giderim çocuğumdan önemli değil