lunam Yazdıklarınıza katılıyorum 👍🏻 Sürekli anneyi emip gaz şişkinlik problemleri olduğu gibi birde belli zamanlarda anne’yi emzik olarak kullanabiliyorlar. En azından uykuya geçişlerde verilmeli diyorum ben, ki oğluma da uykuya geçişlerinde veriyorum. Bizim doktorumuz herhangi bir sakınca görmedi ama meme reddinden korkuyorsan 3.aydan sonra verebilirsin demişti. 2 aylıkken verdim öyle bi bağımlılığı da yok, uyku dışında zaten vermiyorum. 🙏🏻 Umarım sağ salim alırsınız sizde evladınızı kucağınıza 🥰