Eymeninannesiiiii Kızlar acil yardım edin bana 18+4 günlük hamileyim iki gündür belimde başlayıp sağ kasıgıma ve bacağıma doğru yayılan şiddetli bir ağrı var ayağa kalkınca daha çok artıyor doktora gitmem lazımmı böyle olan varmı napıcam bilemedim
iremmm1232 Eymeninannesiiiii sıcak su koymayı dene canım doktorum bana hamilelikten demişti sıcak su kopleksi biraz hafifletir
987123 Eymeninannesiiiii benim de 18+5 bel ağrım çok oluyor ama kasıklarıma vurmuyor. Doktora gidin bi görünün derim ben
SekerDehasi iremmm1232 Aslinda sicak su dogumu tetikler diye biliyorum ama o yuzden hamilelere sicak su onerilmez . Tabi kullandığın yere gore değişir . Gerçi sanirim 5.10 dk tutmaylada bişey olmaz herhalde. Yanlışım varsa düzeltin bende doğrusunu bileyim.
iremmm1232 Eymeninannesiiiii kuzum 24 haftalık hamileyim ve o agrıları malesfki çok iyi bilirim lokman hekşm hastanesindeki doktorum 5 dakikalık arayla kompleksin bişey olmayacagını söyledi ayrıca suyu kasıgına deil beline veyahutta bacagının üst bölgesine uygulamanı tavsiye ederim 😉
Selenarall Bir doktora görün kasık ağrısı normal diyorlar ama hepimizde oluyor hamilelik sürecinde çok normal ama şuan benimde ağrıyor bana düşük olabilir dedi herkesin çok farklı oluyor o yüzden bir doktora git istersen riske atma
ipekveatlas sıcak su falan hiç riske girme eğer dinlenmene rağmen geçmiyorsa doktora gitmelisin bence
Gamzemert1 Benimde belim ağrıyor bu aralar bide aşırı şişkinlik gibi hissediyorum nefes alışımda zorlanıyorum dizinde öyle mi 18+3