Doktorum 3.4 tane vitamin hapı verdi ama çok zorlanıyorum içerken işkence gibi geliyor.cunku 21 yaşındayım bugüne kadar hiç hap içmedim şimdide midem almıyor.agzima yiyecek birsey almasam kusuyorum direk.icmeyincede vicdan azabı duyuyorum.bebegin zekası geri kalır felan diyorlar off napicam ben ya