Haftada bir ya da iki kez balık(et-tavuk yiyemiyorum)
Süt günde 2 bardak ya da yoğurt 2-3 kase
Ceviz
Badem
Kaşar
Sade maden suyu(Kızılay erzincan magnezyum yüksek-eger tansiyon varsa ki bende var sodyumu yiksek bir sey tercih etmeyin digerleri biraz yuksek)
doktorumuz bunları söylemişti inşallah şifa olsun can olsun bebişlere🐣🐣🙏