sanslibiranne gamzosgamzos hasta ile iletişimi nasıl, tel numarasını falan veriyor mu? Acil birsey falan olsa hemen ulaşabiliyor musunuz
sanslibiranne gamzosgamzos canım birde doğumu da orada düşünüyorum Allah kısmet ederse. Doğum ücretleri hakkında bilgin var mı
gamzosgamzos sanslibiranne yaa hiç numarasını almadım daha dogrusu aklima gelmedi salı günü soracagım inşaAllah 😊 bu arada hasta ile iletisimi muhetesem diyebilirim canımlı cicimli konusuyor kızımı ultrasonda severek inceliyor cok pozitif bir doktor
gamzosgamzos sanslibiranne benim ilki sezaryen olduğu icin simdikide sezaryen olacak Allah nasip ederse o yuzden sadece zorunlu sezaryen fiyatını biliyorum en son 4.100 dü