Merhabalar 🖐 Artık çözüm aramaktan kafayı yicem. Tecrübeli olanlar yardımcı olursa sevinirim. 21.haftama kadar Cebeci tıp takipliydim.Özel bi hastanede çalıştığım için devamında takibimi burada yaptırdım fakat dogumu burada yapmak istemiyorum. Çünkü sezeryende bile 2 kişilik oda verip refakatci kabul etmiyolar.Cebeciye gitmek istedigimde ise uzun bi sure gitmedigim icin dosyamin kapandigini soylediler . Devlet hastanesinde de dogum yapmaktan korkuyorum.Cunku cok azarlayıp kızdırıyolarmıs ve ihmalkar davraniyolarmış.36 haftalık gebeyim dogumuma cok az kaldı ne yapmamı önerirsiniz? Ya da önerebileceginiz devlet hastanesi var mı?