nese_gocuk benim tecrübe ettiğime göre asla alakası yok, olması gereken bir şekilde oluyor çünkü 2.kizimda tam bosalma bile olmadı, anında koştum duşa hamile kalmayayım dıe müdahale ettim fakat sonuç değişmedi, ertesi günü hapını ise daha sonra öğrendim, nasipte olan yaşanır der susarim😂