Tugcedgn genel anestezide bebeğimle ilk doğum anını yaşayamadım, sonrasında biraz baş dönmem oldu ya da ilk diye zor geldi bilemiyorum. İkinci sezaryenim spinaldi. 0acı 0 his ama her ana tanık oluyorsun bebeğim doğdu yanıma getirdiler resim çektik, doktorumla sohbet ede ede ameliyat devam etti. Sonrasında uyuşukluk geçti ayağa kalktım bebeğimle ilgilendim ertesi gün ağrılarım baya azalmıştı. İki doğumumda da 3 gün içinde normal hayatıma döndüm