Arkadaşlar dün hastaneye gitmiştim son adet tarihimden bu yana hesaplanırsa 6 haftalık hamileyim diye biliyordum normal ultrasonda kese görülmedi alttan bakıldı ufacık bişey göründü ve doktor tekrar kan vermemi ona göre takip edilmesini söyledi bugun kan sonucum çıktı 1495 karşısında 2-3 haftalık gebe olarak gözüküyor. Siz de nasıl oldu. 6 haftalık olduğunu düşündüğüm için dün kese görünmeyince cok üzülmüştüm bugün kan sonucunun karşısında 2-3 haftalık yazınca sevindim. Eşim doktorun yanına gidecek ama burda da yazmak istedim bilgi verirseniz sevinirim 🙏💓