Sena_ylmaz pazar günü çok azdı doktora gittim baktık herşey yolundaydı yok denecek kadardı zaten, pazartesi biraz fazlalaştı tekrar gittim doktora yine herşey normal görünüyodu, lekelenme dendi, pazartesi akşamda baya çoğaldı ve adet kanamasına döndü 😞 acile gittiğimde kalbi durmuştu…