Minnak91 Fikrinize ve sizinle aynı fikirde olan kişilere saygım var. Ancak bu ve buna benzer testler sadece bebeği aldırmak ya da aldırmamak için yapılmıyor. Ben ikili test değil daha da ilerisi nifty gen testi yaptırdım. Ama eşimle ortak karar vererek bu testi yaptırmamızın amacım eğer bebeğimizde bir sorun varsa onu aldırırız değildi. Tam tersi eğer ki bir rahatsızlık varsa ebeveynleri olarak o dünyaya geldikten sonra bize düşen görevler neler, hayatını kolaylaştırmak için neler yapabiliriz, maddi ve manevi kısımda bizi ve onu neler bekliyor gibi sorunların cevaplarını bulmaktı. Çünkü varlığınız süresince rahatsızlığı olan bir bireyler yaşıyorsunuz ve şahsi görüşüm bunu o an yaşayarak öğrenmektense biraz donanıp yaşayabileceklerime karşı gardımı almanın daha doğru olduğunu düşünüyorum. Yani gereksiz olarak görülen bu testlerin düşündüğünüzde tek bir amacı yok.