civcivimmm tahlil istiyor doktor ama aynı gün kontrol randevusuda verdi geldiğinde muayene ederim hemde tahlil verirsin dedi şimdi 10 gün dolmadan kontrole girdiği için tahlil de böylelikle paketli rakam veriyorlarmış kontrol adı altında yani fiyat uygun oluyor ama öbür türlü başka birgğn gidip tahlil vermek istesem çok absürt bir rakam çıkıyor