Sütü sağmak faydalı oluyor ben manuel de otomatik de aldım otomatik olan ebebekte satılan bir markaydı sanırım weebaby ama hiç memnun kalmadım gücü zayıf gibiydi göğsüme uyum sağlamadı çekmedi sütü manuelde eczaneden eşim almıştı markasını hatırlamıyorum ama iyiydi sadece yorucu oluyor bir süre sonra benim sütüm çoktu mecburen sağıyordum arada dışarıya gittiğimde biberonla bebeğime veriyordum sakladığım sütleri iyi oluyordu herkesin içinde emzirmeyi sevmediğim için