Edddaaa GlsmEker oysho nun elbiseleri güzel , hamile kategorisinde değil ama 9 aylık bile giyilir öyle , kumaşları çok iyi hiç yakmıyor
GultenAtk GlsmEker Rica Ederim Ben kot pantolonu Lc den aldimm 80 lira tayt defoctodan 20 liraya buldum sende bulursun umarim
Gulsunoyku Defactodan pantalonlari aldim 3 renk tisort e bebekten 1 tane hamile tişörtü aldım onun dışında bol tişört aldım pazardan 4.5 tane idare eder beni doğum ekim sonunda kısmetse
gizem_gzm @GlsmEker h&m tavsiye ederim büyük beden elbiseleri hamilelik gibi şık ve rahat İnternetten de satışı var iadesi de ücretsiz