21 haftalık hamileyim. 16. Haftada rutin kontrolde bebeğimin beyninde kist çıktı çok korktuk neyse ki şu an geçmiş durumda. Bugün detaylı ultrasonun girdik 1.7 mm kalbinde delik olduğunu söyledi geçer küçük bir şey dedi doktorum. Bunun yanında bir de genital siğil çıktı doktorum yaktı ama Doğum yolunda var takip edicez dedi sezeryan olur dedi. Böyle şeyler yaşayanlar var mı? Sanki her şey benim başıma geliyor herkes sağlıklı süreç yaşıyor ben her doktora gittiğimde bir sorun çıkıyor gerçekten artık pozitif düşünemiyorum ve çok korkuyorum