Sevvalcicekkk Kızlar şu an 10. Haftadayım siz cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz çok merak ediyorum 😍
morsumbul Sevvalcicekkk 14+3 üm dün öğrendim doktor hatta biraz erken gelmişsin bakalım görecekmiydim dedi ama gördü
Semra12344 Sevvalcicekkk 12 cnm yüzden 99 demişti erkek benim ki hatta popo kısmının resmini bile vermişti ☺️
Sinoooom Sevvalcicekkk 12 haftada görüldü ama net olmak için bekledik 14 haftamda erkek olduğunu öğrendim hatta 3 ayrı özele gittim net olsun diye 😂 erkek bebeğim olacak hissetmiştim ve 13 haftamın sonuna doğru karnımda hissettim şuan 16 haftam daha net hissediyorum
rengarenkduduv Sevvalcicekkk Şansınız varsa bizim gibi 12.haftanın içerisinde öğrenirsiniz inşallah ❤️
CanselUrgnc Minigin_annesi0 ya merak ediyorum banada 17 haftada kıza benziyor dedi net demedi ama bacak arası baya boştu değiştirme sizce 21 haftalık olduk cuma günü detaylim var ama merak ediyorum siz bide erken ogrenmissiniz 🤭
Ebru021 İkili tarama testini 3 gün önce yaptım doktor cinsiyet olarak kıza benziyor dedi ama kesin d3gil 16 haftada tekrardan gidecem daha net belli olur herhalde
Minigin_annesi0 CanselUrgnc yanılma payı yok dedi doktorum belki %5 yanılma olabilir dedi kendinden emindi bilemiyorum 😂😂