Hanimlar bugun kontrole gttim.29 + 4 haftaligiz. Doktorun uzun uzun biseye baktigini fatkettm..hocam neye bakiyosnuz dedim. Ayaginin biri içe dönük gibime geldi ama duruş pozisyondan da oyle gozukuyor olablir ded. Sonra tamm tamm durusundan dedi. Ama benm aklima suan takinti oldum detayli ultrasona da girmistim bir sorun yoktu orada.basina boyle bir sey gelen var mi