tgcasy Valla 6 saat acildeydik dün gece 7 4 e kadar indi tansiyon ishal kusma halsizlik oldu birde kalp çarpıntım olmuş enfeksiyon bi yandan kötü bi gün gecirdk Allah beterinden korusun çok şükür bebiş iyi hareketlerini hissediyorum yarında normal kontrolmuz var inşallah hayırlı haberler alırz ya
şuan sadece sırt ağrım çok