Melek0666 Merhaba daha once klomen ve igne kullandigimi yazmistim sabirsizlanip igneden bir hafta sonra evde test yaptim pozitif cikti ama ignenin etkisi deyip beni aydinlatmistiniz tekrar tesekkur ediyorum suanki sorum 21 temmuzda catlatma ignesi oldum bugun kan testi yaptirsam gebelik varsa belli olur mu artik ❤ sabirsizligimi mazur görün nolur bir dusuk bir kimyasal gebelik gecirdim bende bebegime kavusmak istiyorum ❤❤
Yld Melek0666 çatlatma iğnesinden 24 saat sonra yumurta çatlıyor. Çatladıktan 14 gün sonra adet olmanız gerekiyor. Gününüzü hesaplayıp kan verirseniz adet gününüzde çıkar. Benim adet olmam gereken gün kanda belliydi.
Ceyfer Melek0666 canim hatirladimm seni bende yazmistim ☺️ 14. Gun yapiliyo kan testi sende vermissin zaten kan İnsallah guzel haberler alirsin canimm 🙏🏻 Haberlerini bekliyoruz.
Melek0666 Muhammedamine son adet tarihim 10 temmuz,7 agustosta adet olmam gerekiyor ama tedavi gordum ve yumurtalarim erken olgunlasti catlatma ignesini erken oldum o yüzden tereddütte kaldim ❤
Melek0666 gonulcelen bugün catlatma ignesinin 15.günü kanda herhalde cikar artik degil mi ignenin etkisi kalmamistir ama kana gecmis midir hamileysem acaba ❤😪
Melek0666 Muhammedamine Rabbim evladinizi size bagislasin cok tesekkur ederim yaptirmayi dusunuyorum bakalim insallah hayirli sonuclar alirim ❤
Muhammedamine Melek0666 Aminn inşallahh sağol allah razı olsun sizinde hakkınızda hayırlısı neyse o olsun yoksada üzülmeyin herşeyin bi vakti var
Melek0666 Muhammedamine ecmain olsun insallah elbet oyle herseyin vakti var ama umut ediyor insan iste 😊
Melek0666 Papatyali icim icimi yiyor ama heyecanlanmamaya calisiyorum insallah guzel sonuc alirim ❤❤❤😊😊
Melek0666 Yld o zaman bugün olmam gerekiyordu olmadim kan verdim az once bakalim canim Rabbim bebegini sana bagislasin ❤❤
Yld Melek0666 amin inşallah sende güzel haberler alırsın. Eğer olmazsa da umudunu kaybetme. Herşeyim hayırlısı olcağı bir zaman var. Hakkında hayırlısı olsun