Normal doğum en sağlıklısı tabi ki bana göre.. 🥰 bende 22+6 günlüğüm inşallah banada normal doğum nasip olur.
Ama iyi ki sezaryen olmuşum diyenler var mı kızlar merak ediyorum? Ağrı çok oluyor mu hemen ayağa kalkabildiniz mı? Tabi bu kişiden kişiye değişir bilemeyiz.
Sezaryen hakkın da neler demek istersiniz tecrübeli anneler yazarsa sevinirim. 😊