gulsah_2013 31 hafta bitmek üzere artık bizde Allah’ın izniyle sizler Hastane çantasını hazırladınız mı hazırladıysanız neler koydunuz doğum için tahmini zaman konuştunuz mu? Bizimle aynı haftada planlar durumlarınız nasıl merak ediyorum 🙂
misirveannesi gulsah_2013 ben daha yeni 31 oldum 😅 bebişin eşyalarını almaktan henüz kendime sıra gelmedi :( zaten herşey ateş pahası… az önce deterjanlarının siparişini filan verdim önümüzdeki hafta yavaştan yıkama yerleştirmeye baslıcam aralık sonuna doğru herşeyim hazır olur son 3 hafta hazır beklerm diye düşünüyorıum
hamisanne_63 gulsah_2013 30 haftalık hamileyim bebeğime kıyafet havlu battaniye vs ne aldıysam hepsi daha etiketiyle poşette duruyor 🤷🏼♀️ Deterjan bez şampuan emzik biberon bebek arabası beşik vs bunları hiç almadım daha oda bomboş kendime de hiç pijama takımı faln hâlâ almadım sadece bir çanta aldım o da kargo poşetinde duruyor hâlâ 😅 ya cok mu tembelim ben ne 34 haftadan sonra başlayayım dedim son bir ay kala yaparım hepsini öyle düşünüyordum yani 🤷🏼♀️
Asyaveannesi36 gulsah_2013 33olucam çanta ve kıyafetler bana ben onlara bakıyorum neyin rahatlığı bu bilmiyorum 😁 şaka bir yana bu hafta görümcem gelip ütülerini yapıp yerleştirecek ben yıkadım hepsini
Kygll-6 Benim 32 bitti yarın 33. Haftaya girecez nasipse ben bu hafta ayarlayacagim nasipse ama alma işleri tamam üç beş eksik var sadece.
gulsah_2013 Kygll-6 benim de kesin unuttuğum bişeyler vardır ama artık aklıma gelmiyor sanki herşeyi aldım gibi geliyor kıyafetleri yıkadım kilitli poşetlere koymaya başladım yavaş yavaş
gulsah_2013 misirveannesi ilk doğumumda 34 haftada hazır değildim acil doğuma alındım herşeyi kayınvalidem ve bi akrabamız hazırlamıştı şimdi herşeyi erkenden kendim yapayım istiyorum
misirveannesi gulsah_2013 riskin var mıydı peki cnm. Suan icin doktor bana herşey yolunda dediği icin acele etmiyorum hani herhangi erken doğum belirtisi yok diye
gulsah_2013 hamisanne_63 34 haftaya bırakmayın ben ilk bebeğimde bıraktım annemler kaç kez dedi hazırlayalım diye yok 35-36 olsun dedim 34 Te doğuma alındım hiçbir hazırlığımı kendim yapmadım şimdi akıl oldu başladım hazırlamaya
hamisanne_63 gulsah_2013 daha erken yaparım inşallah sifonyer faln almamız da gerekiyor 🤷🏼♀️ Alıncak cok şey var
gulsah_2013 misirveannesi ilkinde hiç riskim yoktu ne bi sancı ne açılma ne su azlığı bir anda gebelik zehirlenmesi yaşadım o yüzden erken doğum oldu şimdi ise kontrol altındayımmson zamana kalmasın diye tedbirli olayım dedim
gulsah_2013 Asyaveannesi36 ayyyy ben aksam tek başıma ütüledim tam 1 saatimi aldı annem dedi geleyim diye ama kimseyi yormak istemiyorum 🙃
Terspektif gulsah_2013 valla üzerimde ikinci çocuk rahatlığı var sanırım yada farkında değilim gelenin 🤣